Monique Bronk

Kantoormanager
"De meeste voldoening in mijn werk haal ik uit de plezierige samenwerking met alle collega's binnen ons kantoor. Samen zorgen we voor verdere optimalisering en professionalisering van de processen zodat we in de dagelijkse praktijk onze cliënten efficiënt, praktisch en vooral goed van dienst kunnen zijn. Verder houd ik mij bezig met beleid, inkoop en organisatie op het gebied van ICT, personeelszaken, facilitair/duurzaamheid, compliance/wet- en regelgeving en marketing en acquisitie."  

Ervaring

Monique is sinds januari 2022 aan ons kantoor verbonden als kantoormanager. Zij zet haar expertise in op het gebied van algemene bedrijfsvoering, marketing, acquisitie en business development. Zij is een bevlogen en scherpe sparringpartner die zich graag inzet om met alle medewerkers binnen kantoor net dat stapje verder te komen als het gaat om het ontdekken van ieders kwaliteiten en toegevoegde waarde.


Monique Bronk
Monique Bronk

Kantoormanager

Laatste blogs van Monique Bronk

Er zijn geen nieuwsberichten of blogberichten gevonden voor deze medewerker.