Monique Bronk

Kantoormanager
"De meeste voldoening in mijn werk haal ik uit de plezierige samenwerking met alle collega's binnen ons kantoor. Samen zorgen we voor verdere optimalisering en professionalisering van de processen zodat we in de dagelijkse praktijk onze cliënten efficiënt, praktisch en vooral goed van dienst kunnen zijn. Verder houd ik mij bezig met beleid, inkoop en organisatie op het gebied van ICT, personeelszaken, facilitair/duurzaamheid, compliance/wet- en regelgeving en marketing en acquisitie."  

Ervaring

Monique is sinds januari 2022 aan ons kantoor verbonden als kantoormanager. Zij zet haar expertise in op het gebied van algemene bedrijfsvoering, marketing, acquisitie en business development. Zij is een bevlogen en scherpe sparringpartner die zich graag inzet om met alle medewerkers binnen kantoor net dat stapje verder te komen als het gaat om het ontdekken van ieders kwaliteiten en toegevoegde waarde.



Monique Bronk
Monique Bronk

Kantoormanager

Laatste blogs van Monique Bronk

VACATURE: Juridisch secretaresse

Vacature   6 juli 2023

VACATURE: Juridisch secretaresse

Berntsen Mulder Advocaten is op zoek naar een juridisch secretaresse voor de afdeling letselschade (24-32 […]


Lees meer ›
VACATURE: Advocaat(-stagiair) familierecht (/erfrecht)

Vacature   23 mei 2023

VACATURE: Advocaat(-stagiair) familierecht (/erfrecht)

Binnen onze sectie familie- en erfrecht is ruimte voor een nieuwe collega op het gebied […]


Lees meer ›
VACATURE: Jurist regresrecht

Vacature   15 mei 2023

VACATURE: Jurist regresrecht

Aan de slag bij een kantoor dat aan de wieg stond van het loonregres en […]


Lees meer ›